Személyes márkázás

A személyes márkázás avagy personal branding az elmúlt évek egyik "hot topic"-ja. Ezért is foglalkozom magam is vele nagy elõszeretettel.

Meg azért is, mert tudom: "Nem elég, ha önmagad vagy. A lehetõ legjobb önmagadnak kell lenned!"

Ezen az aloldalon az énmárka-építéssel foglalkozó általánosabb publikációimból szemezgethetsz. Azok, amelyek kifejezetten sportolókra vonatkoznak, a sportmarketing menüpontba kerültek.

Remélem, hasznosnak találod tanácsaim, és jó márkaépítést kívánok Neked!

A márka én vagyok - Személyes márkázás JPÉ-vel

Arra kért meg Kõszegi András barátom, a BrandTrend ügyvezetõje, hogy az elsõ magyar personal branding konferencián én tartsam a nyitóelõadást. Nagy megtiszteltetés volt ezt megtenni többek között olyan nevek közt, mint Bruck Gábor, Hajdú Zoltán, Kassay Lili, Molnár-Bánffy Katalin, Pallagi Ferenc, Rácz Félix, Réz András, Talmácsi Gábor, Vincze Ottó.

Az elõadás pdf kivonatát itt töltheted le!

Az elõadásom egy rövid részletét pedig itt nézheted meg itt nézheted meg.

Személyre szabva

A személyes márka mindig is fontos volt, legfeljebb korábban nem így hívták. Az elmúlt években azonban kész iparág nõtt fel mellé. Az imázs- és stílustanácsadókat ma már nemcsak sztárok, hanem az átlagemberek is igénybe vehetik. A Hajnal Mónikával közösen írt cikkem itt töltheted le.

A csajozóipar

A nõk elcsábítását Casanova óta kutatják. Egy kanadai bûvész, Mystery igen közel került a megfejtéshez, és az elmúlt években egy egész iparág épült fel alapelveit követve. A személyes márkázás ezen fontos aspektusáról itt olvashatsz.

Személyes márkázás királyi módra

Mit tanulhatunk a márkaépítésrõl és a megfelelõ tanácsadó kiválasztásáról "A király beszéde" címû filmbõl? Többek közt, hogy ha másképp nem megy, fogadjunk fel egy igazán eredeti tanácsadót.

Olvasd el a Hajnal Mónikával közösen írt cikkem a filmrõl itt!

Önéletrajzírás - Huszonhárom tanács

Önéletrajzot és motivációs levelet írni voltaképp olyan, mintha a saját márkánknak készítenénk reklámot. A cél az, hogy eladjuk önmagunkat, vagyis bekerüljünk a potenciális jelöltek közé, és szóban is lehetõséget kapjunk. De hogyan érhetjük el mindezt, azaz mitõl lesz jó a "reklámunk"? E cikkben Hajnal Mónika HR-tanácsadóval közösen körüljárjuk, mi mindenre érdemes odafigyelned. Kattints a cikkre itt!

Több személyiség, egyetlen színész: Tom Cruise

Tom Cruise 44 évesen - a Forbes üzleti magazin felmérései szerint - a világ leghíresebb embere lett. A filmszakmában a "100 milliósok" körébe sorolják - vagyis, amihez a nevét adja, az minimum 100 millió dollárt hoz a konyhára. Igaz, Oscar-díjat (egyelõre) nem. E cikk bemutatja, hogy a sokáig szépfiúnak, majd szuperhõsnek beskatulyázott Cruise miért is lett ilyen nagy.
Olvasd el itt Cruise titkát!

Öklös marketing (2015)

Bud Spencer és Terence Hill a filmtörténelem egyik, ha nem a legismertebb párosa. Ha a tévék századszor is mutatják be a filmjeiket itthon, akkor is a legnézettebb műsorok közé kerülnek. De mit tanulhatunk tőlük a marketingről? Itt körüljárjuk:
Bud Spencer és Terence Hill – Öklös marketing.